Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
ТЕА
Всього матеріалів в каталозі: 19 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
.ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО АВТОМОБІЛІ працювати на зрідженому газі.
Останнім часом все більше автовласників встановлюють на свої автомобілі устаткування для роботи двигуна на зрідженому газі.
|
Діагностування і технічне обслуговування приладів системи живлення дизельних двигунів
Ознаками несправного стану системи живлення дизеля є: незадовільний пуск, димність, нестійкість роботи і падіння потужності двигуна.
|
Технічне обслуговування приладів системи живлення карбюраторного двигуна
ЩО.
1. Перевірити зовнішнім оглядом герметичність приладів системи живлення.
2. Перевірити і, коли це потрібно, долити паливо в бак.
ТО-1.
|
У сучасних дизельних двигунів, у тому числі й у всіх вітчизняних моделей, застосована роздільна система упорскування палива в циліндри. Така система передбачає установку одного об'єднаного насоса високого тиску й окремих форсунок закритого типу на кожен циліндр двигуна.
|
Яке призначення системи живлення в карбюраторних двигунах?
Система живлення карбюраторних двигунів служить для зберігання палива, очищення повітря і палива, приготування горючої суміші, підведення її в циліндри двигуна і відведення відпрацьованих газів з них.
|
Приступаючи до вивчення матеріалу теми, потрібно пригадати будову систем мащення, способи підключення в них маслофільтрів, сорти масел, які застосовуються, причини і характер зміни якості масла при роботі двигуна, функції і тиск спрацьовування клапанів (редукційного, перепускного, запобіжного), місця їх установки в системі.
|
Технічне обслуговування двигуна. Справний двигун розвиває повну потужність, працює без перебоїв при повних навантаженнях і на холостому ходу, не перегрівається, не димить і не пропускає оливу та охолодну рідину крізь ущільнення. Несправність можна визначити діагностуванням за зовнішніми ознаками без розбирання двигуна.
|
Перевірка технічного стану кривошипио-шатун--+,ного механізму. Технічне стан кривошипно-ша-тутнного механізму оцінюють за характеристиками виб-роударных імпульсів в характерних точках двигуна (виброакустическая метод), сумарному розміру проміжків у верхній голівці шатуна і шатунном подшипнике, до личеству газів, які прориваються в картер, тиску в циліндрах наприкінці такту стискування (компресії), расхо ду чи падіння тиску стиснутого повітря, подаваного в циліндри.
Виброакустический метод дає найбільш достовірні і вичерпні результати диагности рования під час використання комплекту виброакустической апаратури. Але через великий вартості і складності, що вимагає високій кваліфікації операто ров-диагностов, його застосування обмежена.
|
Діагностування двигуна, його вузлів і систем здійснюється безпосередньо на автомобілі з використанням спеціальних стендів.
|
Щоденне технічне обслуговування (ЩТО) автомобіля виконується водієм один раз на добу, як правило, на спеціально обладнаних в АТП майданчиках з використанням інструменту, що додається до автомобіля. |
|