Вітаю Вас Гість | RSS

П`ятниця, 2024-05-10, 10:37 AM

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [19]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    ТЕА


    Головна » Статті » Мої статті

    Тема:14 Технічне обслуговування і поточний ремонт системи живлення дизельних двигунів

    Діагностування і технічне обслуговування приладів системи живлення дизельних двигунів 
    Ознаками несправного стану системи живлення дизеля є: незадовільний пуск, димність, нестійкість роботи і падіння потужності двигуна.
    Двигун не запускається:
    - засмічення паливопровода, паливозбірника в баці чи фільтруючих елементів паливних фільтрів, наявність повітря в паливній системі. Необхідно: промити забірник, промити і продути паливопровода, замінити змінні фільтруючі елементи;
    - наявність повітря в паливній системі. Необхідно: усунути негерметичність, прокачати систему;
    - заїдання рейки паливного насоса високого тиску (ТНВД). Необхідно: усунути заїдання рейки;
    - раннє чи пізнє впорскування палива. Необхідно: перевірити установку ТНВД і відрегулювати початок подачі палива;
    - паливо погано розпилюється. Необхідно: перевірити форсунки і герметичність трубопроводів високого тиску.
    Двигун не розвиває повної потужності, димить:
    - важіль керування регулятором не доходить до болта обмеження максимальної частоти обертання колінчатого вала. Необхідно: перевірити і відрегулювати привод;
    - наявність повітря в паливній системі. Необхідно: усунути негерметичність, прокачати систему;
    - раннє чи пізнє впорскування палива. Необхідно: перевірити установку ТНВД і відрегулювати початок подачі палива;
    - порушення регулювання чи засмічення форсунки. Необхідно: перевірити і відрегулювати форсунки;
    - попадання води в паливну систему (дим білого кольору). Необхідно: злити відстій з паливних фільтрів і паливного бака;
    - надлишок палива, подаваного в циліндри (дим чорного чи сірого кольору). Необхідно: відрегулювати подачі палива секціями ТНВД;
    - зависання плунжера ТНВД. Необхідно: замінити плунжерну пару .
    Двигун працює нерівномірно:
    - ослабнуло кріплення чи лопнула трубка високого тиску. Необхідно: підтягти гайку чи замінити трубку;
    - незадовільна робота окремих форсунок. Необхідно: перевірити форсунки;
    - порушення рівномірності подачі палива секціями ТНВД. Необхідно: відрегулювати ТНВД на рівномірність подачі.
    Двигун стукає:
    - раннє впорскування палива в циліндри. Необхідно: відрегулювати початок подачі палива;
    - підтікання палива в розпилювачі форсунки. Необхідно: перевірити форсунки.
    Основними роботами, виконуваними при технічному обслуговуванні системи живлення дизелів є: перевірка герметичності; промивання фільтрів грубої очистки; зміна фільтруючих елементів тонкої очистки; перевірка і регулювання ТНВД на початок, величину і рівномірність подачі палива; установка кута випередження впорскування палива, перевірка і регулювання форсунок. Розподіляються ці роботи по видам ТО.
    При щоденному обслуговуванні: зливають відстій з фільтрів грубої і тонкої очистки в кількості 0,10—0,15 л; перевіряють роботу двигуна протягом 3—4 хв., роботу контрольних приладів і приводів керування подачею палива. При працюючому двигуні перевіряють герметичність з’єднань паливо проводів, виявлену течу усувають.
    При ТО-1: зливають відстій з паливного бака (після 6—8 год. стоянки автомобіля); розбирають фільтри грубої і тонкої очистки палива, промивають і перевіряють стан фільтруючих елементів.
    При ТО-2: перевіряють кріплення і герметичність всіх елементів системи живлення; заміняють змінні фільтруючі елементи фільтрів тонкого очистки і промивають корпуса паливних фільтрів; перевіряють циркуляцію палива і при необхідності видаляють повітря із системи; перевіряють пуск двигуна і регулюють мінімальну частоту обертання колінчатого вала в режимі холостого ходу; перевіряють роботу двигуна, ТНВД, регулятора частоти обертання колінчатого вала.
    При сезонному обслуговуванні: зливають паливо і промивають паливні баки; знімають форсунки, перевіряють і при необхідності регулюють їх на стенді. При підготовці до зимової експлуатації знімають ТНВД із паливопідкачуючим насосом, перевіряють і регулюють на стенді; заміняють олію в ТНВД і регуляторі  частоти обертання колінчатого вала двигуна; перевіряють рівень олії в корпусі муфти випередження впорскування палива, при необхідності олію доливають.

    Категорія: Мої статті | Додав: Vova (2014-12-04)
    Переглядів: 556 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar