Вітаю Вас Гість | RSS

П`ятниця, 2024-05-10, 8:07 PM

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [19]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    ТЕА


    Головна » Статті » Мої статті

    Технічне обслуговування і поточний ремонт кривошипного і газорозподільного механізмів.

    Перевірка технічного стану кривошипио-шатун--+,ного механізму. Технічне стан кривошипно-ша-тутнного механізму оцінюють за характеристиками виб-роударных імпульсів в характерних точках двигуна (виброакустическая метод), сумарному розміру проміжків у верхній голівці шатуна і шатунном подшипнике, до личеству газів, які прориваються в картер, тиску в циліндрах наприкінці такту стискування (компресії), расхо ду чи падіння тиску стиснутого повітря, подаваного в циліндри.
    Виброакустический метод дає найбільш достовірні і вичерпні результати диагности рования під час використання комплекту виброакустической апаратури. Але через великий вартості і складності, що вимагає високій кваліфікації операто ров-диагностов, його застосування обмежена.
    Найпростішим і доступнішим пристроєм для виб-роакустического контролю є стетоскоп. У корпусі стетоскопа розміщені джерело харчування зв підсилювач, з одного боку корпусу виведений наконечник-щуп, з дру гой — головний телефон з з'єднувальним кабелем.
    Перед диагностированием двигун прогрівають до температури охолоджувальної рідини 85...95°С і про слушивают, доторкаючись остриём щупа до проверяемым ділянкам.
    Роботу поєднання поршень — циліндр прослушива ют у всій висоті циліндра при малої частоті обертання колінчатого валу із переходом середню. Сильний, глухого тону стукіт, іноді нагадує тремтячий звук дзвону і більший зі збільшенням навантаження, може бути при збільшеному зазорі між поршнем і циліндром, вигині шатуна, перекосе осі шатунной шийки чи поршневого пальця. Скрипы і шерехи свідчить про розпочате заедание, викликане малим зазором або недостатньою кількістю мастила.
    Стан поєднання поршневе кольцо—канавка поршня перевіряють лише на рівні НМТ ходу поршня в усіх циліндрів за середньої частоті обертання колін чатого валу. Слабкий, щелкающий стукіт підвищеного тону, схожий на звук від ударів кілець одне про інше, свідчить про збільшеному зазорі між кільцями і поршневий канавкою або про зламі кільця.
    Сопряжение поршневий палец—втул ка верхньої голівки шатуна перевіряють лише на рівні ВМТ при малої частоті обертання колінчатого валу з різким переходом на середню. Сильний звук високого тону, схожий на часті удари молотком по ковадлу, свідчить про ослаблення зіпряжения недостатність. Смазки чи надмірно велике випередження початку подачі палива.
    Роботу поєднання колінчатий вал — шатунний підшипник прослуховують в зо немає від ВМТ до НМТ спочатку при малої, та був за середньої частоті обертання колінчатого валу. Глухой звук середнього тону свідчить про знос чи проворачивании вкладиша, дзвінкий, сильний металевий звук —про знос чи подплавлении шатунного підшипника.
    Сумарний зазор у верхній голівці шатуна і шатунном подшипнике опреде ляют при непрацюючому двигуні з допомогою влаштуй ства КИ-11140. З проверяемого циліндра двигуна знімають свічку запалювання (у дизельних дви гателей — форсунку) і її місце встановлюють наконечник 2 устрою, До підставі 4 через штуцер при з'єднують компрессорно-вакуумную установку.
    Установивши поршень за 0,5…1 від ВМТ на такті стискування, стопорят колінчатий вал від провертання і поперемінно створюють на циліндрі тиск 200 кПа, і розрідження 60 кПа, унаслідок чого поршень поднима ется і опускається, обираючи зазори. Сумарний розмір проміжків фіксується індикатором 3.
          У двигунів КамАЗ-740 може бути вигин шатунного вкладиша, що може спричинити для її проворачиванию. Для виміру вигину вкладиша в циліндрі створюють тиск 0, 6 МПа і крізь 30 з (давши вкладці про гнутися) встановлюють стріл ку індикатора 3 на нульову оцінку. Знявши тиск, за показниками індикатора оп ределяют вигин шатунного вкладиша, граничне зна чение якого — 48 мкм.         
        Кількість газів, які прориваються в картер, дозволяє устано вити стан поєднання    
    поршень—поршневі кільця — циліндр двигуна. Про верку здійснюють на прогрітому двигуні з допомогою приладу (расходомера) КИ-4887-1. Прилад оснастили трубою із вмонтованими у ній вхідним 5 і вихідним6 дроссельными кранами. Вхідний патрубок 4 приєднують до маслозаливной горловині двигуна, ежектор 7 для отсоса газів встановлюють всередині вихлопної труби чи приєднують до вакуумної установці. Картерные гази відсмоктують через витратовимірювач з допомогою розрідження в эжекторе. Кількість отсасываемых газів регу лируют дроссельными кранами 5 і шість так, щоб тиск у порожнини картера було одно атмосферному, рідина в стовпчиках 2 і 3 манометра повинна перебувати на одному рівні. Дроссельным краном 5 встановлюють перепад тиску Аh, однаковий всім вимірів, за шкалою приладу визначають кількість які прориваються газів і  порівнюють його з нормативним.
    Якщо за контролі по черзі відключати циліндри (наприклад, викручуючи свічки запалювання), то знизу нию кількості які прориваються газів можна оцінити герметичність окремих циліндрів.
       Перед виміром компресії промивають віз душний фільтр, контролюють фази газорозподілу і регулюють теплові зазори клапанів. Компрессию в циліндрах визначають компрессометром, уявляю щим собою корпус з вмонтованим до нього манометром. Манометр з'єднаний із одним кінцем трубки, іншому кінці якої є золотнік з гумовим наконеч ніком, щільно вставляемым в отвір для свічки за жигания. Проворачивая колінчатий вал двигуна старий тером чи пускової рукояткою, вимірюють максимальне тиск у циліндрі і порівнюють його з нормативним.
          Для карбюраторних двигунів номінальні значення компресії становлять 0,75...0,8 МПа, а граничні — 0,65 МПа. Граничні значення компрессий двигунів ЯМЗ і КамАЗ становлять відповідно 2,7 і 1,8......2 МПа.
    Падіння компресії нижче граничною можливо при эакоксовывании поршневих кілець, їх залягання взв'язку із утратою пружності чи поломки.
            Витрата стиснутого повітря, подаваемо го в циліндри, вимірюють приладом К-69М. Стиснутий повітря подається в циліндр від кому-. прессорной установки через штуцер, ввернутый в отвер стие свічки запалювання чи форсунки, при непрацюючому двигуні. Рукояткой редуктора тиску 11 прилад на страивают те щоб при повністю закритому клапані 4 штуцера 6 стрілка манометра 7 перебувала проти нульового розподілу, а при повністю відкритому клапані і відпливу повітря на атмосферу — проти розподілу 100 %.
        Проворачивая пускової рукояткою колінчатий вал, встановлюють поршень у безвихідь кінця такту сжа тия (на той час свисток-сигнализатор, надягнутий на штуцер, перестає свистіти). Знявши свисток, надягають на штуцер быстросъемную муфту з'єднувального шлан га приладу. Щойно стрілка приладу зупиниться, визначають витрата стиснутого повітря, подаваного в ці линдр, і порівнюють його із граничним значенням Якщо расод перевищує, граничне значення, можливі такі несправності:
    зависання, обігрівання клапанів (чути сильний шум через відперстие для свічок);
    поломка чи спекотливий кілець (чути сильний шум через маслозаливную горловину);
        прогорание про кладки голівки цилинд рів (спостерігається рясне поява бульбашок повітря між головкою та блоком при змочування місця їх стику мильної емульсією чи заливанням горловині радіатора);
    прогорание перемичок прокладки між циліндрами (чути сильний шум повітря, перетекающего в смеж ный циліндр).
             Перевірка технічного стану механізму газорозподілу. Технічне стан механізму газорас пределения оцінюють по витраті стиснутого повітря, по даваемого в циліндри, характеристиці зміни у часі розрідження у впускном трубопроводі, упругос ти клапанных пружин.
    Витрата стиснутого повітря, подаваемо го в циліндри, характеризує технічний стан, як циліндропоршневої групи, і механізму газорозподілу. Для виявлення конкретної неисправ ности після виміру цього діагностичного параметра розглянутим вище способом в циліндри заливають мо торное олію і повторюють вимір. Різниця результа тов до першому та другому випадках покаже рас хід стиснутого повітря через клапани і прокладання голівки циліндрів.
    Зміна розрідження у впускном трубопроводі фіксують з допомогою вміщені у трубопровід датчиків. Працюючи двигуна у вуста новившемся режимі вимірюють амплітуди і продовж тельность імпульсів впуску і випуску газів і фазовий зрушення імпульсу щодо ВМТ поршня. Амплітуда пульсацій газів визначає герметичність клапанів, тривалість імпульсу — зазори в клапанах, а фазовий зрушення — стан механізму газораспределе ния.
     Упругость клапанных пружин перевіряють як без зняття їх з двигуна, і після розбірки кла панного механізму. Для контролю пружин непосредст венно на двигуні знімають кришки клапанного хутра низма і встановлюють поршень в ВМТ при такті сжа тия. Прилад КИ-723 ставлять ніжками 3 на тарілку клапанной пружини, переміщають рухливий кільце 5 в крайнє верхнє ситуацію і натискають на ручку 1до того часу, поки клапанна пружина не ося дет на 0,5...1 мм. Потім прилад знімають із клапана, фик сируют його і повторюють вимір. Якщо уси лие стискування пружини виявиться менше граничного, пру жину необхідно замінити чи підкласти під неї користь ладку.

     

    Категорія: Мої статті | Додав: Vova (2014-11-03)
    Переглядів: 321 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar