Вітаю Вас Гість | RSS

Понеділок, 2024-05-20, 4:27 PM

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [19]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    ТЕА


    Головна » Статті » Мої статті

    ТЕА - Ремонт автомобілів.

    Ремонт — це сукупність організаційних і технічних заходів, що здійснюються для відновлення справності або працездатності авто­мобільного транспорту й полягають в усуванні відмов і несправнос­тей, які виникають під час експлуатації або виявляються в ході ТО. Під час ремонту несправні агрегати, вузли (складальні одиниці) й де­талі замінюють справними, взятими з оборотного фонду, а також ви­конують розбірні, регулювальні, складальні, слюсарні, механічні, зварювальні, електромеханічні та інші роботи.

    Ремонтні роботи виконують як у разі потреби, спричиненої від­мовою або несправністю, так і за планом через певний пробіг чи встановлений термін роботи рухомого складу (запобіжний ремонт).

    Запобіжний ремонт рекомендується насамперед для міських або міжміських автобусів, автомобілів-таксі, автомобілів швидкої медич­ної допомоги, пожежних автомобілів, автомобілів-бензовозів, до яких ставляться підвищені вимоги щодо забезпечення безпеки руху та безвідмовної роботи. Також слід здійснювати запобіжний ремонт автомобілів, що працюють в однакових умовах. При цьому спро­щується визначення термінів заміни чи ремонту окремих деталей і вузлів для запобігання відмовам під час роботи автомобілів на лінії та пов'язаних із ними простоїв.

    Планово-запобіжна система технічного обслуговування й ремон­ту дає змогу своєчасно усунути причини появи різних несправностей, зменшити витрату запасних деталей та обсяг ремонтних робіт, застосувати прогресивні методи ремонту й відновлення деталей, ско­ротити час простою автомобілів, пов'язаного з ремонтом, а отже, підвищити коефіцієнт технічної готовності.

    Положенням про технічне обслуговування та ремонт рухомого складу автомобільного транспорту передбачено два види ремон­ту: • поточний; • капітальний.

    Поточний ремонт (ПР), спрямований на усунення відмов і не­справностей, що виникають під час експлуатації автомобіля, здійс­нюється в ремонтних майстернях АТП і передбачає часткове розби­рання автомобіля, заміну окремих несправних агрегатів, вузлів та де­талей новими або відремонтованими, складання й випробування.

    Під час поточного ремонту агрегатів автомобіля несправності усувають заміною або ремонтом окремих вузлів і деталей, крім базо­вих. До базових деталей належать: • блок циліндрів двигуна; • карте­ри коробки передач, заднього моста, рульового механізму; • балка переднього моста; • металевий каркас кузова чи кабіни; • поздовжні балки (лонжерони) рами.

    Своєчасне проведення поточного ремонту дає змогу уникнути капітального ремонту й збільшити міжремонтний пробіг автомобіля (термін служби агрегату). Поточний ремонт має забезпечити безвід­мовну роботу автомобіля до ТО-2.

    Для скорочення часу перебування автомобіля в поточному ре­монті його слід проводити агрегатним методом, за яким не­справні агрегати або такі, що потребують капітального ремонту, за­мінюються справними, взятими з оборотного фонду.

    Капітальний ремонт (КР) спрямований на відновлення частково або повністю витраченого ресурсу автомобіля (агрегату), проводить­ся на спеціальних АТП і передбачає повне розбирання автомобіля та його агрегатів, ремонт чи заміну всіх несправних агрегатів, вузлів і деталей, у тому числі базових, а також складання, регулювання та ви­пробування. Ресурс автомобіля та його частин після капітального ре­монту має становити не менше ніж 80% ресурсу нового автомобіля. Як правило, автомобіль підлягає одному капітальному ремонту.

    Існують такі методи капітального ремонту: • індивідуальний; • агрегатний.

    У разі застосування індивідуального методу з автомобі­ля знімають пошкоджені агрегати, відновлюють їх і встановлюють на той самий автомобіль, який простоює протягом усього часу ремонту. Цей метод застосовують дуже рідко.

    Сутність агрегатного методу полягає в тому, що з автомо­біля знімають несправні агрегати,, а замість них ставлять відремонто­вані або нові, взяті з оборотного фонду. Зняті з автомобіля агрегати, Що потребують капітального ремонту, відправляють на авторемонтні заводи, а агрегати, які потребують поточного ремонту, ремонтують у майстернях АТП. Застосування цього методу дає змогу істотно ско­ротити час простою автомобіля в ремонті, збільшити коефіцієнт тех­нічної готовності й підвищити ефективність використання автомо­більного парку.

    Ремонт виконують на універсальних або спеціалізованих постах.

    На універсальних постах здійснюються всі роботи з ремонту од­ного чи кількох агрегатів, вузлів і систем автомобіля.

    Доцільно спеціалізувати виробничі дільниці на виконанні робіт з ремонту двигуна, коробок передач, електрообладнання, кузовів то­що. Вузька спеціалізація ремонтних постів дає змогу застосовувати найпродуктивніші методи ремонту, типові технологічні процеси, за­соби механізації, поліпшувати якість і знижувати собівартість ремон­ту автомобіля.

    У разі експлуатації рухомого складу у відриві від АТП поточний ремонт виконують з використанням пересувних ремонтних засобів, на станціях технічного обслуговування або місцевих АТП.

    Категорія: Мої статті | Додав: Vova (2014-10-14)
    Переглядів: 159 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar