Вітаю Вас Гість | RSS

Субота, 2024-05-11, 6:11 PM

Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [13]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    ВЕМ


    Головна » Файли » Мої файли

    Тема 4 : Автомобільні палива газов і ненафтові ( 2)
    2014-10-22, 10:34 PM

    Автомобиль на рідкому газовому паливі

     

    Эксплуатация автомобіля, обладнаного газобаллонной апаратурою, не надто різниться від зазвичайного, проте власникам таких автомобілів слід знати особливості використання газового топлива.

    Газове паливо

     

    Сжиженные гази отримують з нафти чи газу. Основними компонентами автомобільного газового палива є пропан і бутан. Вони мають здатністю розчиняти жир, олію, фарбу, руйнувати гуму. Тому ущільнення в магістралях низький тиск виконані з бензомаслостойкой гуми чи синтетичних матеріалів.

    На автомобільні газонаповнювальні станції (АГНС) поставляють літню і зимову суміші газів з різним вмістом пропану. У літньої – 50±10% пропану, в зимової – 90±10%. Пропан випаровується в усьому діапазоні робочих температур, а бутан за нормальної температури нижче 0°С не створює надлишкового тиску (залишається рідким). Зменшення кількості пропану і підвищення бутану у літній суміші необхідне обмеження зростання тиску в балоні при позитивних температурах довкілля. І навпаки, в зимової суміші пропану більше, ніж бутану, задля збереження необхідного тиску і найнадійнішою роботи газової системи харчування при негативних температурах.

    В балонах скраплені гази перебувають у двох станах – рідкому (внизу) і газоподібному. Позаяк у рідкому стані гази сильно збільшують свій обсяг з зростанням температури (мають великий коефіцієнт об'ємного розширення), балон повинен заповнюватися лише на 80-85%.

    Октановое число газового палива вище, ніж в бензинів (близько 100 од.), що забезпечує роботу двигуна усім режимах практично без детонації.

    Токсичность відпрацьованих газів під час роботи двигуна на скрапленому газі значно нижчі від, ніж на бензині, з допомогою кращого освіти топливо-воздушной суміші і більше повного її згоряння в двигателе.

    Воздействие на людини. Випаровуючись, скраплені гази не надають отруйної на людини, але наявність їх виходу повітря викликає кисневе голодування, а за високої концентрації – ядуха. Гази немає запаху, для виявлення їх піддають одорации – надають специфічний запах.

    Пуск двигуна

     

    При позитивної температури повітря пуск холодного карбюраторного двигуна на газовому паливі мало відрізняється від пуску на бензині. Із зниженням температури ситуація ускладнюється.

    Это пов'язано з більш високої температурою, яка потрібна на запалення газової суміші, і меншою швидкістю її горіння. При температури повітря до -80ОС позитивного результату можлива лише за правильної регулюванню газової системи харчування і найнадійнішою роботі стартера, акумуляторної батареї і системи запалювання. Нижчі температури, у принципі, Андрійовича не виключають можливість запуску, та заодно редуктор обмерзает раніше, ніж прогріється двигун. Газ не випаровується, відбувається сильне переобогащение паливної суміші, двигун після пуску глухне, і завести його знову дуже важко навіть за переході на бензин. При частих обмерзаниях редуктора його мембрани швидко ламаються.

    Конструкция газового змішувача і важливе місце його розташування впливають на послідовність передпускових операцій. Якщо змішувач розташований над карбюратором, то повітряної заслінкою не користуються, а збагачення газоповітряної суміші виробляється натисканням кнопки, що включає электро-клапан збагачення на редукторі. При розташуванні змішувача між нижньої і середній частинами карбюратора повітряну заслінку прикривають в цілому або частково, электроклапан редуктора не включають.

    Даже повністю справний і налаштований двигун має свої особливості холодного пуску. Повторний пуск на газі прогрітої двигуна взимку, зазвичай, не викликає труднощів.

    Для забезпечення надійного пуску карбюраторного двигуна при негативною певній температурі й винятку передчасного виходу з експлуатації мембран і клапанів редуктора бажано перед тривалої стоянкою заздалегідь перевести двигун на харчування бензином.

    Инжекторный двигун завжди запускається на бензині, прогрівається до робочої температури і після цього перекладається (автоматично чи вручну) харчування газом.

    Работа двигуна

     

    Работа двигуна на газовому паливі відрізняється зниженням рівня шуму й чутливості до перевантажень. Газо-воздушная суміш не змиває масляну плівку зі стінок циліндрів, поліпшуючи умови роботи поршневих кілець, це не дає відкладень і нагарообразований в двигуні, не розріджує моторне олію. Однак цьому клапани і сідла позбавляються охолодження і мастила парами бензину, що викликає їх інтенсивніший знос. Використання газового палива знижує потужність двигуна на 5-7%, оскільки зменшуються коефіцієнт наповнення, температура робочого циклу і забезпечити максимальне тиск у циліндрі, і навіть швидкість поширення полум'я в камері згоряння. Динаміку розгону також погіршує конструктивна інерційність газової системи харчування: від редуктора до змішувача газ надходить по шлангам певної довжини і за різкому відкритті дроссельной заслінки потрапляє у циліндри з певним уповільненням.

    При експлуатації автомобіля в город-ских умовах різниця у використанні бензину, і газу малопомітна. Перехід з однієї виду палива в інший на прогрітому карбюраторном двигуні може бути як під час руху, і на стоянці. Якщо під час руху необхідний перехід із газу на бензин, клавішу перемикача переводять відразу у безвихідь “бензин”. Двигун продовжує працювати на залишках газу редукторі, і водночас заповнюється поплавковая камера в карбюраторі. Перехід відбувається плавно і майже непомітно. Аби повернутися на газове паливо клавішу перемикача переводять їх у середнє становище тимчасово, необхідне вироблення бензину з поплавковой камери карбюратора, і тільки після появи явних збоїв у роботі двигуна клавішу переводять їх у становище “газ”. Якщо це раніше, з-за змішування газу та бензину станеться сильне переобогащение робочої суміші і двигун може стихнути навіть у ходу.

    Зміна видів палива під час роботи двигуна під час стоянки аналогічна вищеописаної, але нинішнього разі важче визначити момент перемикання, аби дати двигуну стихнути.

    Закінчення запасу газового палива на балоні проявляється поступово. Спочатку починаються провали при натисканні на педаль газу. Коли в балоні паливо повністю перейшов у газоподібне стан, рух можливо ще кілька кілометрів.

    Перевід инжекторного двигуна з однієї виду палива в інший здійснюється з мінімальної затримкою (автоматично чи вручну). Ручний переклад бажано здійснювати, коли автомобіль слід за месте.

    Регулювання двигуна

     

    Перед регулюванням двигун запускають і прогрівають до робочої температури на бензині. За наявності электровентилятора радіатора охолодження бажано, щоб він спрацював 2-3 разу. Потім перевіряють й за необхідності регулюють кут випередження запалювання, зміст ЗІ і СП в відпрацьованих газах, стійкі обертів холостого ходу.

    На тройнике-дозаторе гвинт першої камери карбюратора повністю закручують і відвертають на 2-2,5 обороту, а другий камери – на 1-1,5 обороту. Потім переводять двигун на природний газ і домагаються його сталої роботи, регулюючи гвинт числа оборотів холостого ходу на редукторі. Перевіряють динаміку розгону на першої камері карбюратора (половина ходу педалі акселератора) досі відкриття дроссельной заслінки другий камери. Якщо розгін супроводжується “провалом”, гвинт першої камери на тройнике відвертають на 1/4 обігу субстандартні та повторюють випробування. Відсторонивши “провал” на першої камері, аналогічно коректують становище гвинта другий камери, домагаючись відсутності “провалу” при її відкритті.

    Откручивание гвинтів дозатора покращує динаміку розгону автомобіля (з одночасним зростанням витрати) до певної межі, потім відбувається переобогащение газоповітряної суміші і, динамічність знижується. Після зміни становища гвинтів тройника-дозатора за необхідності відновлюють стійкі обертів холостого ходу двигуна відповідним гвинтом на газовому редукторі.

    Регулировку вважатимуться правильної, если:

    • при розгоні з послідовним відкриванням заслінок карбюратора забезпечується прийнятна динаміка, яка незначно поліпшується, якби ходу прикрити повітряну заслінку карбюратора;

    • двигун після перегазовок зберігає усталені звороти холостого хода;

    • які відпрацювали гази немає яскраво вираженого подразнюючого запаху. Рекомендується збільшити кут випередження запалювання на 4-7 градусів за умови, робота двигуна на бензині нічого очікувати супроводжуватися тривалими детонационными стукотами під час разгона.

    Заправка балона

     

    Заправка автомобілів, працівників скрапленому газі, виготовляють стаціонарних АГНС чи то з пересувних газозаправщиков (“бочок”). Відстань між заправляемым і очікують заправки автомобілями має не меншим 15 м, а водій і пасажири заправлюваного автомобіля нічого не винні перебувати у салоне.

    Внимание! Коли території АГНС по закінченні заправки двигун не запускається чи працює із перебоями, слід негайно вимкнути запалювання, відкотити автомобіль безпечне відстань і після цього усувати причини неисправности.



    Детальніше тут: http://vse-pro-avtomobili7.webnode.com.ua/news/gazove-palivo/
    Створіть свій власний сайт безкоштовно: http://www.webnode.com.ua

    Категорія: Мої файли | Додав: Vova
    Переглядів: 472 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar