Вітаю Вас Гість | RSS

Субота, 2024-05-11, 4:58 PM

Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [13]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    ВЕМ


    Головна » Файли » Мої файли

    Тема 4 : Автомобільні палива газов і ненафтові
    2014-10-22, 10:25 PM

    Альтернати́вне автомобі́льне па́ливо — види моторного палива, які забезпечують потужність автомобільного двигуна і виключають використання палива на основі нафти (таких як бензин і дизпаливо) або повністю, або певною мірою, (в тому числі призначені як добавки в нафтові палива)[1] — коли технологія живлення двигуна не пов'язана виключно з нафтопродуктами. До видів автомобільного транспорту на альтернативних видах палива включають:електричні транспортні засобигібридні електромобілі, транспортні засоби з гнучким вибором палива (Flexible-fuel vehicle), транспортні засоби на стиснутому природному газіелектромобілі на сонячних батареяхавтомобілі, які працюють на біодизелі і водневе авто.
    Розрахунки засвідчують, що близько 30% загальної потреби в паливі може бути заміщено біопаливом без впливу на зменшення виробництва продуктів харчування.[2]

     

    Рідке АП[ред. • ред. код]

    До рідкого альтернативного палива належать: горючі рідини, одержані під час переробки твердих видів палива (вугілляторфу,сланців); спирти та їх суміші, олії, інше рідке біологічне паливо, одержане з біологічної сировини (у тому числі з поновлюваних відходів сільського та лісового господарства, інших біологічних відходів); горючі рідини, одержані з промислових відходів, у тому числі газових викидів, стічних вод, виливів та інших відходів промислового виробництва; паливо, одержане з нафти і газового конденсату нафтових, газових та газоконденсатних родовищ непромислового значення та вичерпаних родовищ з важких сортів нафти та природних бітумів.

    Газове АП[ред. • ред. код]

    До газового альтернативного палива належать: метан вугільних родовищ, а також газ, одержаний у процесі підземної газифікації та підземного спалювання вугільних пластів; газ, одержаний під час переробки твердого палива (кам'яне та буре вугілля, горючі сланці, торф), природних бітумів, важкої нафти; газ, що міститься у водоносних пластах нафтогазових басейнів з аномально високим пластовим тиском, в інших підземних газонасичених водах, а також у газонасичених водоймищах і болотах; газ, одержаний з природних газових гідратів, та підгідратний газ; біогазгенераторний газ, інше газове паливо, одержане з біологічної сировини, у тому числі з біологічних відходів; газ, одержаний з промислових відходів (газових викидів, стічних вод промислової каналізації, вентиляційних викидів, відходів вугільних збагачувальних фабрик тощо); стиснений та зріджений природний газ, зріджений нафтовий газ, супутній нафтовий газ, вільний газ метан, якщо вони одержані з газових, газоконденсатних та нафтових родовищ непромислового значення та вичерпаних родовищ.

    Тверде АП[ред. • ред. код]

    Прикладом твердого альтернативного палива є паливні гранули — пресовані горючі біовідходи.

    Належність палива до альтернативного підтверджується документом про ідентифікацію палива, що видається уповноваженим органом виконавчої влади у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

    Однопаливні типи[ред. • ред. код]

    Електричні батареї[ред. • ред. код]

    Акумуляторні електромобілі (BEVs, AEVs) — електричні транспортні засоби на основі процесу накопичення енергії в хімічну енергію батарей. Ця поширена форма транспортних засобів відзначається нульовим рівнем викидів, оскільки вони не виробляють викидів вихлопних газів під час роботи. Акумулятори, які використовуються в електричних транспортних засобах, включають свинцево-кислотні, AGM акумулятори (VRLA батареї), нікель-кадмієві, нікель-металгідридні, літій-іонні (Li-ion,), літій-полі (Li-pol) і цинк-повітряні батареї.

    В Чилі, яка в 1934 році являлась світовим постачальником йоду, був винайдений йодний акумулятор; а в 1934 році вФранції проведені пошуки над галогенними солями призвели до появи нового йод-цинкового акумулятора перевагами якого над всіма відомими акумуляторами на той час (в т.ч. свинцеві акумулятори) були: значно більша ємність на 1 кг ваги акумулятора, здатність тривалий час перебувати в розрядженому стані без будь-якого псування, відсутність потреби в догляді, не чутливий до жорстких режимів заряджання-розряджання.[30]

    Станом на 1936 рік значна кількість автомобілів скільки-небудь значних розмірів нараховувалась лише в Англії і Німеччині.[31] В Німеччині нараховувалось: приблизно 12000 легких електрокарів, біля 4000 електрокарів вантажопідйомністю від 1 до 2 т і близько 6000 електричних автомобілів, а значним споживачем було поштове відомство Німеччини де нараховувалось зверх 2000 одиниць таких машин.[31] В Англії парк електричних автомобілів за 1926-1934 рр. збільшився з 603 до 1545 одиниць.[31]

    В 1930-х рр. в пресі з'являлись цікаві публікації: за даними журналу «Німецький економіст», електричні вантажівки попри їх специфічні недоліки (значна вага акумуляторів) можуть конкурувати із звичайними карбюраторними вантажівками в приміській зоні, при роботі, яка не потребує високих швидкостей, і при загальному добовому пробігу не більше 50 км; американський журнал «Electric World» у 1934 році опублікував результати досліджень 75 електричних вантажівок різної вантажопідйомності з бензиновими двигунами — так, експлуатаційні витрати на утримання 5-тонної бензинової вантажівки виявились на 25% вищими електричної вантажівки, 2-тонної — на 32%, а 3/4 тонної — на 26%.[31]

    Спроби створити життєздатні, сучасні батареї живлення електричних транспортних засобів розпочалися в 1950-х роках з появою перших сучасних (транзистор контрольованих) електричних автомобілів — Henney Kilowatt, хоча концепція існувала на ринку з 1890 року. Незважаючи на невисокі початкові продажі акумуляторних транспортних засобів, розвиток різних акумуляторних автомобілів тривав до середини 1990-х років з такими моделями, як General Motors EV1 і Toyota RAV4 EV.

     
     
    Для живлення від акумуляторів в автомобілях в основному використовуються свинцево-кислотні акумулятори та батареї NiMH. Ємність свинцево-кислотних батарей значно знижується, якщо заряд опускаються за межу 75% на регулярній основі. NiMH акумулятори є кращим вибором, але значно дорожчі за свинцево-кислотні. Літій-іонні акумулятори живлення транспортних засобів, таких як Venturi Fetish і Tesla Roadster недавно продемонстрували відмінну продуктивність, але вони залишаються дорогими, проте використовується в більшості моделей масового виробництва, яке почалося в кінці 2000-х років.
     

    Станом на травень 2011 року в декількох країнах доступні електричні транспортні засоби типу "NEV" та міських автомобілівTesla RoadsterGEM cars,REVAiBuddyTh!nk CityMitsubishi i MiEVNissan LeafSmart ED, and Wheego Whip LiFe. Через високу ціну електричних машин (через високу вартість акумуляторів), кілька країн і місцеві уряди встановили податкові пільги та інші стимули для перших покупців електромобілів. Інші моделі, як очікується, з'являться на ринку в період між 2011 і 2012 включають CODA SedanREVA NXRRenault Fluence Z.E.Ford Focus ElectricHyundai BlueOnTesla Model S, іBMW ActiveE.
    National Mall,Вашингтонокруг Колумбія

    Є також кілька дослідних зразків та наявних моделей, які в даний час залучені у випробуваннях або демонстраційних програмах, і включають Mini EBYD e6,Audi A1 e-tron та Volvo C30 DRIVe Electric.

    В Україні восени 2010 року в м. Києві вперше була представлена нова розробка Запорізького автозаводу — ZAZ Lanos Pick-up Electro.

    Метою Пекіну є до 2020 року мати на автошляхах країни 5 млн. гібридних та електричних машин.[32]

    → Основна статтяБатареї електричних транспортних засобів та Електромобіль
     
     
    «Нуна» — автомобіль на сонячних батареях, який розвивав швидкість до 140 км/год (84mph).

     

     

     

     

     

    Категорія: Мої файли | Додав: Vova
    Переглядів: 253 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar